Het is bijna zover! - Reisverslag uit Sint Jacobiparochie, Nederland van Jantine Akkerman - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Sint Jacobiparochie, Nederland van Jantine Akkerman - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Jantine Akkerman

Blijf op de hoogte en volg Jantine

13 Maart 2016 | Nederland, Sint Jacobiparochie

Het is bijna zover! Morgenvroeg vertrekken we naar Schiphol om daar naar Minneapolis te vliegen. De eerste vlucht naar Washington vlieg ik samen met Dorlin, die dan verder reist naar Texas. Vanuit Washington vlieg ik dan naar mijn eindbestemming.

Uiteindelijk hoop ik aan te komen in Thorp. Hier loop ik 16 weken stage bij Holland's Family Cheese. Voor de geïnteresseerden; ze hebben een leuke website! (www.mariekegouda.com)

Via deze blog houd ik familie en vrienden op de hoogte die dit willen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sint Jacobiparochie

Stage VS

.

Recente Reisverslagen:

05 Juni 2016

5 weeks later..

25 April 2016

Van Hilton naar Amish

12 April 2016

Donkeys, Chicago and more

23 Maart 2016

De tijd vliegt voorbij!

13 Maart 2016

Het is bijna zover!
Jantine

Actief sinds 09 Maart 2016
Verslag gelezen: 672
Totaal aantal bezoekers 3107

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 30 Juli 2016

Stage VS

Landen bezocht: